Wikia

The Bionic Wiki

Blindflug (Pilot Error)

1,411pages on
this wiki
Comments0
B blind

German book cover

Jay Barbree: Blindflug

German translation of: Pilot Error

Translated by: Ekkehart Reinke

Published by: Bastei-Lübbe, Bergisch-Gladbach (Germany)

Year of Publication: 1978

ISBN: 3-404-01075-2

Price: DM 3.80

Blurb: Steve Austin, der Sechs-Millionen-Dollar-Mann, ist der Held der gleichnamigen amerikanischen Fernsehserie, die zu den erfolgreichsten Serien zählt, die je gedreht worden sind.

Senator Ed Hill, Reserveoffizier und Flieger aus Passion, soll sich vor einem Untersuchungsausschuß verantworten. Ist er für den Absturz einer Air Force Maschine verantwortlich, der vier Besatzungsmitgliedern das Leben kostete? Steve Austin soll als Sachverständiger aussagen und begleitet den Senator auf dem Flug zum Tagungsort der Kommission. Ein letztes Mal setzt sich der Senator in den Pilotsitz seiner Maschine. Es wird ein Flug in die Hölle!

Notes

  • The cover art shows a likeness of Lee Majors as Steve Austin, but with his left arm bionic, not his right as seen on TV. This is not erroneous as the literary version of the character, as established by Martin Caidin, had his left arm replaced, not his right, and the writers who adapted the various episodes in novel form generally used Caidin's version of the character.

Around Wikia's network

Random Wiki